Chun!

12 August 2013

Raya nombor lima

Baru lima hari raya

masih lagi raya

jom teruskan menyanyi lagi raya

kepada astro, selamat mengulang cerita raya 5 tahun lepas tanpa jemu.

saya dah sangat jemu.

08 August 2013

Raya

Hari ini hari raya!

Ada sesiapa tak tahu?

Breakfast aku makan nasi minyak dan ayam masak merah.

Pergi solat sunat aidilfitri.

Balik solat, aku makan lemang dan ayam masak merah.

Aku pusing kampung dengan abah and the geng.

Tak tahu nak raya mana.

Balik.

Aku tengok tv.

Ada tetamu datang. Aku buat air, aku hidang.

Aku makan ketupat dengan rendang.

Aku tengok tv.

Ada kanak-kanak datang. Aku buat air.

Aku makan spaghetti.

Aku tengok tv.

Aku solat zohor.

Aku makan nasi minyak ayam masak merah lagi.

Itu raya aku!

03 August 2013

Masih Ramadhan

Beberapa hari je lagi nak berlalu lah sudah ramadhan sebulan berpuasa

Alaaa. Lepas ni mesti dah malas-malas nak berpuasa.

Bulan puasa je tahan je lapar semua.

Pas tu...

Kuat makan semula.