05 November 2009

Teori #1

Pernah tak korang terpikir???

Semakin banyak korang STADI, semakin manyak korang tataw...

btol weyyy...!!


da terbukti oleh aku..hahaha...

bahan experiment die otak aku...


huk huk hukk...

semakin manyak aku stadi makin ler aku tak paham...

semakin manyak yg aku tak tahu...wawawa..

salah aku kah?

so aku raser cam lau aku tak staadi taader arr aku tak taw sgt..

biler aku da stadi..!!


hu!!! semakin manyak yg tatahu...

Tekanan!!

Bende neh terbukti masa aku stadi Advanced Accounting baru neh...

giler ah!!

mula2 aku rasa cam tader arr banyak ngt yg tatahu...

tp....
.
.
.
.
.
.
.
.
hari berganti hari ( cam arr manyak ari haku stadi)...
setiap detik berlalu dalam sehari telah mengajar haku..

MASA ITU PENTING!!

huk huk huk..

lper lak..

pasai teori haku..

Da terbukti bila stadi AA..

huhuhu..


No comments: