28 April 2010

Kelas Bahasa Melayu...

Baca je tajuk da boleh da st dalam otakkan.Bosan!mengantuk!lapar!hahaha.Belum lagi campur yang cakap.
"tak ambik BM lagi"
aduuhh..apakah salahku? apakah dosaku?hahaha..
Aku bukan taknak ambik suatu ketika dahulu.Tapi kerana otak cakap jangan ambik!jangan ambik! tunggulah3rd year nnt.hehehe.so sekarang sudah boleh ambik! Berusahalah untuk belajar!

baiklah.Kelas BM aku bermula seawal 8pagi.. bolehkah aku pergi! hahaha. semlam first day kelas.okay je aku bangun n pergi kelas. tader masalah.

Hari ni second day kelas...aku..aku..aku...dah malas nk bangun.agagaga..Selepas tak berfikir aku meneruskan tidur selepas menstopkan bunyi alarm handphone.
"Ahh..sambung tidur lah..pergi kls BM yang pukul 2 lah..."
Pukul 9 aku bangun..buka facebook  then terbaca satu status friend ckp kls komunikasi perniagaan tak da.
terus lah bertanya adakah aku sangat lucky??hahaha...
Then nk menguatkan lagi chat pulak dan sms..yeah! aku sangat lucky..kelas tader.


Usaha aku untuk ponteng kelas kedua dlm sem ni berakhir dengan kelas cancel! i like...i like~~


Dan sekarang..marilah bersama2 kita tidur untuk bangun awal.Aku tidak mahu ponteng kelas ag! ahaha~~

No comments: