Chun!

14 June 2011

Kawan-Kawan saya

Kanak-kanak dah SEPULUH tahun kita kenal kan kan kan kan. Dari umur kita 13 tahun lagi sampai sekarang dah DUAPULUHTIGA tahun oke! Yang 12 ke 22, sama je oke. Tiba-tiba hari ni rasa nak upload gambar-gambar korang. Aku curi dari FB korang tau tau tau!! Nak letak gambar masa kanak-kanak kita kat sekolah. Aku tengok aku sangat-sangat selekeh dari sekarang. So aku curi gambar korang dekat FB jelah ye!

Siti Khadijah yang cantik. Dia selalu kena tunggu saya masa nak naik bas masa sekolah sekolah dulu. Saya yang tak pernah awal dan selalu lewat. Sekarang, dia kena ambik saya dekat rumah yang nombor besar-besar pulak. Dijah! Aku letak gambar kau paling cantik tau!

Nur Hilwani yang Gorgeous. Dia budak ayng bersin kuat-kuat pagi-pagi yang duduk sebelah saya masa sekolah-sekolah dulu. Dia sangat gorgeos kan kan kan. Cik Hil. I tak jumpa u punya blog.

Nur Adilla yang sangat comel kan kan kan. Dia selalu lepak-lepak dan bising-bising dalam kelas dengan saya masa sekolah sekolah dulu. Dilla. Apa juga blog anda?

Nurhamizah yang ........................... Sekarang lepas sekolah tak pernah jumpa dia lagi. So nanti dah jumpa baru isi situ. Miejah! Bila nak jumpa ni!

Miza Nadia yang kurus dan cantik! Oh! Dia dah nak tunang dah! Tahniah Miza. Ada kenderaan aku datang!!

Nadiah yang sangat comel dari dulu sampai sekarang! Nad. Susahnya nak cari gambar kau sorang. So aku culik je yang mana ada. Nad yang paling aku ingat CHESS !!

Alamak. Tiba-tiba entry dah sangat panjang. Baru ingat nak letak lagi orang lain-lain. So letak golongan kanak-kanak yang meningkat usia ni dulu. Nanti letak kanak-kanak riang yang kurang tahun perkenalan.! weee~ Saya sayang mereka! :)

6 comments:

sHi Ma said...

rindu zaman kanak2 bersekolah...

Siti Sani said...

eh eh tu muka fake.nape tak letak gmbr i dgn redza nyah.hhahaha

syafiqakarim said...

hahah selambe hg ja noh dok amek
gambar depa.chun chun semua.
haha bila dok kng zaman muda dulu,
mesti ketawa.cpt buat reunion

NICK IRFAN said...

muka smua comel2.. kim slm kt smua sekali ye!! haha

AKU CHUN said...

Shima : Rindu ke? hahaha.

Dijah : Mana boleh letak gambar kau dgn RM. Tak boleh. Gambar fake ni cantik kan kan kan.

syafiqakarim : hahaha. culik je dr FB. Mereka chun kan!

Nick Irfan : Mereka baca kot salam anda.

Siti Sani said...

ah bibir tak merah.tak hot.gila!hhaahhahahaha eh wasalam okay gedik gila