Chun!

28 July 2011

Syaaban.

Fuh sedar tak sedar. Dah nak habis bulan Syaaban. Dah lama juga aku tak tulis dekat blog ni. Bukan tak nak menulis cuma cuma cuma banyak aral, sibuk memasak dan yang paling susah tak ada internet. huhuhu.

Wah! Dah nak masuk bulan Ramadhan. Sangat suka! Yang paling suka tahun ni boleh puasa penuh di rumah. oh! kenapa dah tak tahu nak tulis apa ni. Banyak sebenarnya cerita tetapi boleh saya buat-buat lupa tanpa cerita tak??????

3 comments:

Ungu Violet said...

sebok memasak!!...
pergh kagum.. eheheheh...

azim ikin said...

ana.. takpe. takyah cerite. sem depan hari2 aku tanye kau ape yg berlaku. hehehe.... memasak tu... pehhh....

AKU CHUN said...

ceh..part memasak je yang korang jumpa ek!!