Chun!

05 January 2015

Susah nak fahamkan orang

"Aku daripada aku bazir duit buat baju kawin mahal-mahal. Baik aku guna duit tu untuk jalan-jalan."


"Ooo, Kalau kau macam tu. Kalau aku lebih pilih beli emas kalau ada duit lebih"


Adeh. Macam mana aku nak fahamkan kau ni. Aku cakap daripada aku mebazir benda mahal-mahal bukan kiash duit lebih atau duit kurang. Duit lebih kumpul beli emas lain. Duit kawin lain. So aku cakap, bukan kalau ada duit lebih. Aku cakap daripada aku buat baju mahal.


Kau kan dah bajet nak kawin besar besar baju mahal mahal. Kau terukanlah. Memang tak beli jugak emas tu. 


Susah nak fahamkan orang ni.

No comments: