Chun!

27 August 2009

Apa dapat kalau sombong...!!


Sombong~~
Argghhh tension dan nak marah sekejap dengan perempuan sombong tu! Dia ingat dia bagus sangat agaknya! Menyesal aku tegur kau! Memang lepas ni aku buat tak nampak je kalau aku terserempak dengan kau!


Cerita panjang

Pada suatu hari, seorang kanak-kanak chun berjalan-jalan ke cafe. Masa itulah kanak-kanak chun ini 
terserempak dengan si perempuan sombong itu.

Seperti biasa jumpa kawan, panggil nama, nama panjang oke! Then dia pun, "ye" tanpa eksaited. Aku pun dengan eksaited cara jumpa kawan-kawan "hai...", dia pun "hai" tanpa semangat. 

Perbualan terhenti. Aku diam. Dia diam. Aku blah!

Aku tengok, dia semangat je borak dengan kawan-kawan dia. Mungkin dia tak suka aku?

4 comments:

yoro okino said...

hehehe..
dier ader masalah kot..
huuh

AwenD said...

udah..udah...enggak usah dipikirin itu org..meh jwb tag..anda telah di tag(selepas org ats mengetag akhu..ngeheheheh)...sila jwb copat...

aku yang menulis said...

haish.itulah berpositive ajer lah..biarkan die gn idop die..
napekah anda mentag sayer cik awend..

NtahApeNameAku said...

aku kah..??hahaa