11 February 2012

Cerekarama TV3 : Ijam Non Yankee

#NW 

Cerekarama TV3 : Ijam Non Yankee

Lepak cafe sambil menonton cerekarama, terbaik! Biar apa orang kata, cerita melayu itu ini itu ini, yang aku tahu, cerita melayu dekat Cerekarama TV3 ni jarang mengecewakan aku. Perlawanan bola pun kalah. Cerekarama menang. 

Fuh! Aku tulis macamlah aku tengok sangat cerita ni. Biasalah tengok tv sambil online ditambah pulak tv agak jauh, so kurang fokus ye kawan-kawan. Tapi yang aku tahu, aku tengok cerita ni comel, Awal Ashaari sebagai Ijam mestilah tidak akan mengecewakan, ditambah pulak Neelofa sebagai Lin yang cantik. *suka hatilah aku nak cakap Neelofa cantik*

Aku nak cerita panjang-panjang, tapi sebab aku tengok cerita ni tak sepenuh jiwa dan fokus(plus sempat pergi berak), jadi aku batalkan. Takut sesat cerita aku nanti. Yaw!

Apa-apa pun cerekarama malam ni berjaya membuat saya gelak, sengih-sengih jeling tv. Comel!

4 comments:

LYSSA FAIZUREEN said...

Neelofa comel yo ! :DD

AKU CHUN said...

yay! Ada orang setuju saya cakap neelofa comel!

cinta siswi said...

hehe.. siswi xtgk tv lgsung sejak duk hostel.. haihhh.. tv ostel kena curi..haha.. :)

xaty said...

mary-anne cantik!