14 January 2011

Practical Training [week entah]

Akhirnye (gila ke ape muncul awal2 ayat da cakap pasai akhir) ...  oke .. mula cerita nye begini.. chewaahh!! dia dah mula dah..hehehe..adoyhh.. huh! Ape aku merepek neh. habis hilang idea nk tulis ape. tadi dah bersemangat mat kilau dah aku nk menulis tiba2 oh! hilang! hilang! hilang!

Boleh tak jika nak cerita cam ni. Aku di office sekarang. Aku sedang practical. Aku dah mahir dah guna excel. Aku sangat sejuk. Aku lebih suka belajar walaupun office aku best. Aku suka buat audit sebab audit menarik. Aku sekarang malas online sebab aku tak rajin. Aku nak broadband tapi adik aku tengah nak guna. Aku nak beli sndiri tapi tak ada orang nk bayar bulan2. oh!

Agak-agak enciklah. Jika saya tulis macam kat atas di setiap entry, ada ke orang nk baca blog ini ye. Oke. Aku bajet kalau aku tulis chun sangat ada ke orang nk baca. ape lah ana! Stop jadikan mat jenin sebagai idola ye!

Kesimpulan yang kita dapat dari ape yang saya tulis di atas adalah. Walaupon seseronok manapon tempat practical tapi pada saya saya lebih suka study!

No comments: