Chun!

26 January 2011

Sengaja

Bila awak tak ada depan mata, macam-macam saya nak cerita. Tapi Bila awak ada depan mata, saya dah lupa nak tulis apa. Oh My Blog!
 Sekarang sejak kehidupan saya melakukan perkara hampir sama setiap hari, saya dah jarang update awak encik blog. Oh! Sangat susah oke hidup tanpa internet. cheewaahh!! *padahal kalau internet utk main fb n blog wat pe kan kan kan*

Tengoklah sekarang skill menulis blog pon dah kena gilap balik, dah habis berhabuk dah. huk huk huk. sedih nye hatiku~~~~~huuuuu~~~

Kenapa tiba-tiba aku rasa aku menulis sangat gedik! Oh maaf encik blog saya tak ada apa nak tulis lah sebenarnye,huhuhu. 

Nak tahu tak. Nak tak? nak? nak ke? nakkkk? hahaha. *mengong*

Sangat bosan bila :
  1. Mula menulis blog merapu.
  2. Mula membuat status Facebook yang bukan-bukan.
  3. Mula menghantar mesej kosong.
  4. Mula melompat sorang2.
  5. Mula menggolekkan diri guling2 atas katil bunyik2.
  6. Mula melakukan benda yang sama hari2.
Adakah anda melalui keadaan di atas atau saya seorang sahaja ye? Kadang-kadang senua itu di sengajakan atau tidak dapat dielakkan. OH! 

3 comments:

Sephi Sephia said...

Haha...saya pun kadang kala begitu juga. Bil atak tahu, diam saja tanpa menulis

=)

hans said...

ahahaha
kadang2 den pun macam tu
tapi jgn biarkan benda tu jadi selalu
heheheh

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

aku chun said...

huhuhu..betul2..setuju!!