Chun!

01 February 2011

Pertama kali..

Agak agak encik lah ape dia yang pertama kali ni. cepat2 teka kalau rajin.. kalau tak..oke!



Pertama kali saya di UIA sewaktu cuti sem! Semuanya gara gara practical!

Saya tak tipu..betul-betul pertama kali tau! huk huk. 
Kesimpulan :
  1. Sangat seram duduk bilik sorang2
  2. Cafe tak ramai orang.
  3. UiA diam.
  4. Sangat bosan!
Kawan-kawan! Siapa perasan sesuatu? Setiap entry 2011 semua nya entah ape2, tulis mengarut, ayat berterabur, otak macam serabut. Jadi *kan da cakp tiba2 jadi lak* di sini saya nak cakap yang saya perlukan internet yang laju dan hak milik sendiri untuk menulis entry yang menarik pandangan saya. Sekian terima kasih. sila datang lagi!

3 comments:

mr_mrs mikko said...

kang kalo ramai pun jd x best..
bsesak2..
hihi

xaty said...

syiok uuuu dk sorang2.. :D
tp lg syok dk kt umah. raya cina ko tak balik beraya ke?

aku chun said...

mr-mrs mikko : tau taper..cafe ramai tak bet kan kan..

Xaty : aku balik.tp ikut cuti calendar lah.huhuhu.sedih woo dok uia tkde orang. tapernah aku tak blk..huhuhu..biasa aku awal dr org..hahaha..