08 February 2011

Perubahan Berganda

Wah dia. Tajuk dah buat macam iklan Chinese New Year dah. Terbaik lah Ana! hehehe. "Bersemangat!"Baiklah Kata Ana kepada seorang pak cik yang tidak bersemangat. *opps. pkck jgn baca ni* ..huhuhu. . Kita teruskan kepada topik kita ye. Adakah anda ingin tahu apakah perubahan berganda yang dimaksudkan? adakah seperti iklam A&W di radio *hanya di radio* "Peraturan 88..gandakannye..." hahaha.. Siapa faham tolong gelak dan kepada yang tak faham tolong tengok dengar radio oke. *senyum*

Oke semua yang sedang bersedia nak membaca. Jangan lupa (1) Seatbelt (2) Gula-gula skittles (3) Air Grape seringgit (4) Buku word search (5) Telekung/kain sarung (6) Cermin mata (bukan 3D) (7) Air Mineral (8) Tisu muka Tesco (9) Telefon (beserta kredit) (10) Minda yang terbuka. Jika anda telah ada sepuluh perkara di atas, mari baca perubahan berganda ye. hehehe. *kurang berbaloi-baloi*

Sebelum :

Dulu-dulu, aku suka online. Bila aku jumpa komputer, mesti aku menuju ke sini...


blog

Facebook


yahoo mail




Formspring

Antara Website yang confirm akan aku bukak bila aku online. huhuhu. Paling banyak aku buka time aku study adalah mereka. Aku tak pernah lupa merekan berdua ni. 

IIUM

MY IIUM
Mereka berdua memang selalukena bukak. hehehe. Sekarang sampai tukar website baru pon tak tau..hehehe..oh! IIUM n MYIIUM!

Selepas Perubahan Berganda :

Microsoft Excel

Microsoft Excel! hahaha. Bukak je computer pagi2 mengadap benda ini! hahaha. Oh my microsoft excel! hahaha. Perubahan berganda tuh! Dari banyak2 terus ke satu je. huhuhu.

No comments: