01 March 2011

Hikayat Ana Chun

Aku memang fail ah bab2 nak pilih title sebab setiap kali aku online mesti banayk benda aku nk carutkan kepada encik blog! oh awak! saya rindu awak! Sejak saya tak ada broadband dan wireless iium membengongkan dirinya di bilik saya, saya dah susah nk update awak, susah nak melawat blog2 kanak-kanak yang lain. Maafkan saya~

Apa aku nak mencarut neh?? Banyak benda nak story sebab bulan Februari ada 2 entry je. oh! ini bukan Ana! Ana kan suka membebel. Camne Ana boleh tak tulis blog neh. Oha Ana kenapa!!!

Sebab aku membebel. Hidup aku semakin bosan. Seriouslah aku tak faham kenapa orang suka bekerja? Kenapa? Kenapa? Bekerja sangat bosan oke. Bangun awal, pergi kerja. *jam buat benda yang sama. Balik bilik tidu. Bangun g kerja semula. Life ke tuh? Sangat tak fun oke. nasib baik aku pratical sekarang dapat company yang best, staff yang baik, fun dan kelakar *mereka sgt best* , trainee cik anish hidayah yang menjadi geng gelak dann lunch saya, cik dot-dot yang setia meneman saya lunch, geng2 tunggu bus n naik bus 'ain, ikin, ummi, tim, yaa' yang boleh gelak2 hilangkan penat tunggu bus yang hampesshhh. Kesimpulan gelak memang best tapi kerja sangat penat dan bosan oke.

Cerita last week : 26 Februari 2010

Pergi Pahang wedding akak cantik saya "Kak Zana"..Tahniah akak! Saya suka tengok orang kahwin. Mereka kelihatan sangat bahagia!!

Cerita this week : 01 March 2010

Kami kanak-kanak level 4 pre-reg. Oh saya ada kawan yang baik tolong saya. Terima Kasih. *cuaknye pre reg takyah cerita lah*

Kesimpulannya. Ana membosankan. Sekian terima kasih~

No comments: