Chun!

03 May 2011

Luahan | Meluahkan

Saya rasa saya akan mula menulis sesuatu yang hanya orang malas dan tiada idea seperti saya je yang mampu dan berjaya menulisnya. 

Setiap hari saya hidup dengan kawan-kawan saya. Masa saya dengan kawan-kawan lebih banyak dari masa saya dengan keluarga. Bukan mengabaikan keluarga tetapi sudah menjadi tanggungjawab saya untuk belajar buat masa sekarang. erk erk erk. Ana berhenti menulis dengan sangat skema. Oke itu bukan Ana!

Setiap hari juga saya berfikir dan saya memerhatikan, oh! Manusia memang sangat-sangat berbeza. Setiap orang sangat lain pemikirannya. Kadang-kadang apa yang saya rasa remeh atau tak perlu dibincangkan mungkin boleh menjadi sesuatu masalah yang besar bagi seseorang. Kadang-kadang juga, apa yang saya tak mahu tahu atau tak mahu diberitahu atau memberitahu tetapi itulah yang menjadi sesuatu yang ingin diberitahu atau diambiltahu.

Setiap hari masih di dalam hari, saya rasa saya ingin saya cuba, untuk menulis blog tetapi tidak berjaya. Seperti hari ini. Hanya entry membuang masa , membazir masa tidur , mengisi  masa lapang untuk menambah entry sia-sia dalam blog.

" Oh! Perhatian kepada sesiapa yang sudi membaca entry ini sehingga habis. Saya  mengucapkan jutaan terima kasih. "

Walaupun, entry saya nampak kosong tetapi agak lama saya berfikir untuk menyiapkannya. Tahniah! 

4 comments:

BLADE EDGE said...

Assalamualaikum...


sbb tu kdg2 saya xmenulis..masuk blog pun utk tgk2 entri kat blog lain..stakat baca jer la...

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

AKU CHUN said...

Setuju. Setuju. Bukan tak mahu menulis. Tapi bila internet laju dan ada masa. Idea pulak yang tak ada kan kan kan.

nelly said...

all the best dalam berblogging ^^

Heidi Shafiq said...

rilex.. take ur time.. :)