Chun!

15 April 2013

Tudung

Semalam mak beli tudung

tudung biasa-biasa je

mak cakap,

"memang mak nak beli tudung tu untuk Ana, kot-kot Ana nak. Tapi kalau Ana taknak pakai, mak nak"

saya cakap,

"Ana oke je. Tapi kalau mak nak takpe lah. Mak ambik jelah"

mak cakap,

"tak memang beli untuk Ana, itu kalau Ana taknak je.

Tiba-tiba mak tambah lagi,

"Rugi tak beli dua semalam"



Agak-agak enciklah, apa maksud ayat last tu.

2 comments:

hana hadi said...

niat mak mmg beli kat ana sebab mak berkenan dan nampak sesuai dengan ana

tapi mak pun teringin plak tudung tu :)

AKU CHUN said...

itulaaaa.

macam kena kasi mak je tudung tuuu.