01 July 2010

Blog Aku Cute bukan Chun? tidak!

Blog aku cute. Biar Betul. Aku Chun je. 
Tapi.
Terima Kasih kepada pemberi award.
Saya sudi terima.
Award diterima daripada Encik/Cik/Tuan/Puan Sailormoon.



Soalan adalah untuk dijawab :

1) ceritakan bagaimana usaha korang untuk mencomelkan blog korang.
Blog neh semulajadi comel. Ahaks.Like tuan like blog.! ooyeah!

2) website yg korang slalu pegi utk membantu korang mengedit blog.
Tak pernah edit blog lebih2. Guna ape yang ada je.

3) tuliskan lima perkataan yang menggambarkan diri korang.

1) Chun. *oke. aku tau*
2) Suka bercakap. Tak boleh stop bercakap.
3) Tidur itu hobi.
4) Blogging menjadi menarik.

5) Suka menhabiskan cuti di rumah.

4) Tag orang-orang korang yg korang rasa patut menerima award ini.

Aku tag korang. Kalau sudi mengaku blog korang cute, sila terima ek.hehehe.





No comments: