26 July 2010

Saya serius ni..*sambil buat muka serius*

Saya serius ni..*sambil buat muka serius* .. oke.. Sangat serius teramatlah. hehehe. Apehal kau nak serius2 neh ana oii.. Aku buat muka serius mintak belas kasihan semua orang tolonglah berikan topic yang sesuai untuk eap aku. 

Ciri-ciri yang diperlukan :
1) Untuk argumentative essay
2) berkaitan dengan accounting
3) Senang mencari journal.
4) tak terlalu complicated *aku malas*
5) Mestilah menarik

Gila tak beragaklah. Siap bagi ciri-ciri tuh. Tolonglah siapa-siapa yang chun bantu aku. terdesak *desperate* chewaahh..!! Sok nak pergi kelas mesti kena ada topic tuh.  Kalau tak takur sir letak dalam cupboard *muatke aku* hahaha.. Sir aku tak kejam macam tuh. Tapi i need topic yang menarik untuk di discusskan. 

Kesimpulannya, di sini saya menyeru kepada para accountant atau sesiapa yang terlibat dengan account atau sesiapa yang mempunyai banyak idea segala jasa kerjasama anda amatlah saya hargai selamanya. Tolonglah saya yang dalam kesusahan. heee~

Sekian terima kasih!


2 comments:

the Jackal said...

nasib baek aku tak chun..fuh..!!

AKU CHUN said...

alamak. kau sangat chun lah. sila tolong oke!