19 July 2010

Mantra dan bogel

Oh. Sangat lama tak online. Sangat sudah melupakan blog. Maafku pinta kepada yang datang melawat tak sempat nak balas kunjungan. Keadaan schedule yang serabut dengan kehampaan tak dapat kelas ditambah ketiadaan broadband menyukarkan hari-hariku. hahaha. Gila ah. Layak masuk bersamamu tak?? boleh an. an. an... Gila kontroversi je tajuk. kan..

Alhamdulillah. Schedule dah ditetapkan. Terima je dengan redha. Doa-doa ada hikmahnye. huhuhu.. Oke-oke. Selepas  shedule dah oke jadi seterusnya apekah anak-anak?? 

SHOPPING!!
MOVIE!!
TIDUR!!

Pandai anak-anak mak. Yay! Tahniah-tahniah..hehehe...

Baiklah. Ke JJ Wangsamaju sudah..Ke Jalan TAR sudah..yay yay...So kemana kita lagi anak-anak??

WANGSAWALK!!
KLCC!!
PAVI!!

Oh. Sangat pandai anak-anak.. Sekarang mari kita ke Wangsawalk pada h ari jumaat. Menemani kawan-kawan shopping. Oh. Sucinye hati. hehehe..

Meh sini dekat-dekat sikit. Neh cerita hot neh. hehehe..Pada hari sabtu yang lalu, saya dan pikot ke pavi untuk menonoton mantra. Yeah! cerita itu agak menarik dan lain dari cerita melayu lain. Chewwaahh! Ape yang lain agak-agak. hahaha. Abaikan oke. So nasihat aku sape rasa-rasa teringin nak tengok mantra sila ke pawagam yang berdekatan. hahaha. Aku malas nak cerita. 

Tapi pada akulahkan, mantra agak bestlah. So silalah tengok tau. Sila..sila..hehehe...*tinggalkan tergantung*



2 comments:

Unknown said...

baik punyer tajuk entri..hahha..

AKU CHUN said...

kah kah kah..alamak..tersalah taip tuh.hahaha..