06 May 2010

Benda Pelik Jangan Tegur!

"Benda Pelik Jangan Tegur "
 
Sejak kecil lagi selalu je orang  cakap macam tu kan terutama sekali kalau tengah2 malam. Mula2 aku ingat kejadian pelik nie berlaku di alam yang nyata je tetapi sejak kebelakangan ni di alam maya pon aku banyak je jumpa benda2 pelik.hish! kan da cakap jangan tegur.Aku rasa ni kot akibatnya kalau online samapai tengah2 malam. Tapi takper. Aku takkan tegur. Tapi aku ambik gambar jer....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 ini terjadi bila aku cuba post status kat facebook.
Aku tak pernah jumpa, so aku pelik..

Kemudian...satu lagi kejadian pelik...

aduh! kenapa chatbox facebook tak berfungsi tiba2...


Kejadian2 di atas adalah kejadian pelik yang terjadi. Aku tak tegur aku ambikgambar jer..
Tapi ye ker pelik? or aku  jer rasa pelik ???

No comments: