18 May 2010

Pilihan. Kenapa Mesti Membuat Keputusan?

Aduh. Aku tak suka bila aku kena buat pilihan. Dulu masa nak majoring dah aku tekanan. nak BACC ke BBA ke BeCS ke..Aku pon tak tahu kenapa aku pilih BACC. Aku tak minat account. senang cakap aku perosak graph paper accounting  lah kt UIA neh..

Sekarang nak kena buat pilihan untuk concentrate ? aku masih lagi blur! Dulu aku tak tahu sebab aku ambik accounting. Sekarang nk concentrate ape? Islamic? Finance? Company Secretariat? yang mana pilihan terbaik?Professional? oh! aku dah taknak merosakkan Accounting. Cukuplah! Aku sebenarnya tak tau aku tak minat or aku malas.. tapi BACC memang mencabar. Kepada sesiapa yang tak minat accounting.jgn jd cam aku. pilih benda lain.

Aku tak taulah. Aku salah pilihan ke? tukar major! oh! aku nk tapi.. aku benci prosedur.. aku nk tukar ape? BECS..oh no econo! BBA oh!kena amek macam2 paper! ho ho ho..

So ikut kata mak abah.. Itu pilihan ana. So ana belajar sampai grad. kalau ana boleh bertahan sampai sini takkan ana tak boleh tahan sikit je lagi. InsyaALLAH ana boleh!

Ya ALLAH..~~

No comments: