Chun!

09 May 2010

Setiap Hari adalah Hari Ibu...


ANA SAYANG MAK!!
HAPPY MOTHERS DAY MAK!!

ANA © MAK

Setiap hari adalah hari ibu..huhuhu..Mak ana taw mak takkan baca blog ni sbb broadband mak ana dah bawa lari ke sini.tapi terima kasih kerana menjadi mak yang terbaik! Ana sangat sayang mak. 

Entry kali ni khas untuk mak..tapi pada ana setiap hari adalah hari ibu sebab setiap hari mak menjadi ibu! terima kasih mak. Ana akan cuba nak jadi anak yang terbaik untuk mak.

Terima kasih mak! sayang mak!

Kalau nak di kira pengorbanan mak sangat banyak! masa abah sakit mak lah segalanya. Jaga abah siang dan malam dengan kami lagi. Adik kecil lagi. Sekarang ALHAMDULILLAH abah pon dah sihat. Seronok bila tengok mak seronok. Tak boleh tengok mak sedih..

Sekali mak sedih berganda2 ana sedih.
Sekali mak risau berganda2 ana risau.
Sekali mak gembira! Ana lah sangat gembira!!

Mak..Terima Kasih. Sebab ajaran Mak. Cubitan Mak. Bebelan Mak. Rotan Mak. Ketegasan Mak. Kami adik beradik semakin kearah kejayaan. Berkat doa mak setiap hari di sini kami! Terima Kasih mak.. Doakan ana berjaya di UIAM, Amin di Darul Quran, Ani yang bakal Masuk Matriks, Am.ni 9As Pmr .. si mirah n adik yang tidak kurang hebat kat sekolah.

mak terima kasih sangat2.. kalau nak di tulis betapa Ana sayang mak tak tertulis kat sini..


Abah..Ana sayang abah juga tidak lebih tidak kurang...

Setiap hari adalah hari ibu dan bapa...
Berusahalah jadi anak yang terbaik! terima kasih mak dan abah...
Ana sayang MAK n ABAH sangat2..~~


:NOTA:NOTA:NOTA:NOTA:NOTA:
:::: Mengalir Air Mata Tulis Tentang Mak  ::::
:::: Rindu n Sayang Mak Abah sangat2 :::::





2 comments:

xaty said...

nice laa~ :)

aku yang menulis said...

hahaha...rindu oo nk lek umah..huk huk..