Chun!

11 May 2010

Kisah Kanak-kanak Aneh !

Title ibarat ade je kanak-kanak aneh..Sebenarnya tak ada kanak-kanak aneh lah..cuma tadi dalam kelas teringat macam-macam perangai aneh aku buat..hahaha..nasib baik tak tergelak sorang-sorang masa tengah mengantuk dalam kelas tadi..ahahah~

Apa yang aku nak tergelak sangat-sangat..Agak-agak aneh ke? Betul-betul aneh? hahaha.. (banyak tak kata ganda dalam ayat ni).. hehehe...

Salah Satu Perangai Aneh aku pernah buat....

Aku tergelak bila aku ingat masa aku kecik dulu aku pernah tanam duit-duit syiling aku dalam tanah lepas tu tanda dengan satu batu yang agak besar sikit dari batu-batu di sekeliling. Sebab aku menanam duit kerana aku tak nak dia berat kan seluar aku nak berlari-lari. kan duit aku biasa letak dalam poket belakang masa pakai seluar track. So kerana bunyi yang bising dan aku pikir akan mengganggu proses aku nak berlari takut berat.hahaha. tak tahu nape dalam kelas tadi aku terpikir. Nyaris nak tergelak sorang-sorang.

Oh! Berbalik kepada nasib duit syiling yang di tanam. Selepas beberapa ketika aku teringat semula duit aku tadi. Aku pon pergi ke tempat kejadian. huh! dengan kuasa detektif dan bangang aku pon mencari-cari duit aku tadi. Jumlah duit aku tak ingat tapi biasanya aku dapat duit belanja 60sen masa taski(tadika islam).huhuhu.sikit je kan.budak tadika sekarang pergi tadika pon dapat RM5..

Sambung nasib duit aku...boleh guess lah kan..Semestinya hubungan kami berakhir selepas aku selesai menanam duit aku.Agak-agak apa yang ada dalam pikiran aku yer bila aku tanam duit tu?

::NOTA::NOTA::NOTA::NOTA::
:::: Aku tau siapa yang baca mesti gelakkan aku habis2an kan :::::