23 May 2010

Camni rupanya CM..kesian...

Setelah memijakkan kai ke Central Market aku sangat terkejut..Tak pernah terlintas difikiran aku macam ni ke CM. Sungguh tak sangka. Terkejut. Terkesima siap. 
.
.
.
.
.
Yay! hari ni kali pertama aku sampai or pergi ke CM.Dan kali pertama jugak aku berhenti di stesyen LRT Pasar Seni. hahaha. Confirm kena gelak. Sejak study KL dr tahun 2006 dah 2010 baru ar pergi CM. Biar ape orang kata janji aku sempat pergi Cm sebelum grad. hahaha.

************

Hari ni keluar berjalan2..ooyeah!!ooyeah!! hahaha..macam arr happy sgt.. 
Pada pagi ahad yang aku bangun awal, aku dan rakan-rakan *macam wat karangan drjh 6* ...
Tadi kuar g tengok tempat nanti ada program.. so nak tengok tempat untuk wat program tu nanti. tu yang aku keluar. kalau tak tak ada kerja aku nak keluar time short sem! huhuhu..

Mula-mula pergi KLCC, jalan2 kat taman tu tgk tempat. oh! idea datang.. KLCC dihati!hehehe.. Then bermula ar perjalanan aku sebagai pelancong.hahaha. first time doe aku pergi CM.akhirnya! hahaha.
tader arr menarik sangat tempat tu. biasa je. but rupa2nye CM tu macam mall biasa je. Aku giler punya ar ingat CM tuh outdoor..hahaha..aku hampeh!

Lepas siap discuss2..kami semua bawak haluan masing2..yay!yay! Aku, tom2  dan yaa pergi mencari A&W..oh!sedap!sedap! hehehe...layankan aja..~~

Stop mydin jap sblm pulang. Aku n mereka eksaited..mydin mmg best! hahaha.. tapi kami tak banyak duit ni shopping.huhuhu..

Pics tader lah. guna camera tom2 amek gambar..di facebook ada.hehehe..sila ke facebook saya yer..tgk yg di tagged kan...

OH kawan2..!!!

No comments: