29 July 2010

tiga minggu dan minggu ketiga

Alhamdulillah. Syukur Alhamdulillah aku telah membuat keputusan dan berdoa itu adalah yang terbaik. *wah!* Ayat nak gempak je kan. Bukan begitu wahai kawan-kawan, tapi saya seperti nama di atas bersyukur kerana telah berjaya mendapat kata putus bagi masalah sebelum ini. *ha! ambik kau besar ke masalah* ek eh. Masalah ke itu?

Kepada sesiapa yang pernah atau belum membaca entry sebelum ini  Sem Baru dan Buat Pilihan di sini saya nak umumkan bahawa saya telah berjaya mendapat pilihan yang tepat dan schedule saya telah tersusun walaupon tak cantik. Sekian terima kasih. 

Akhirnya keputusan di ambik untuk drop satu subject. Saya telah memilih untuk mendrop  Strategic Management dan semalam telah selesai menghantar manual drop form ke general office. Alhamdulillah. Semuanya selesai.  *ceh ape saya2 neh* adooiiii~~

Baiklah. Sekarang aku tinggal 6 subjects je. So agak biasa bagi aku yang pemalas. wee~ tedak berat tedak ringan. ooyeah. Doakan dan usaha yang terbaik. sekian terima kasih.

Di kesempatan ini, saya juga ingin memohon maaf dari semua kerana sudah lama tidak membalas kunjungan serta sudah lama tedak menaip2. *kau bajet da orang je nak baca*    

Ek eh. Aku tak bebel lagi ek kenapa dengan tajuk. Alamak maaf lari tajuk. Ha! neh yang aku nak cerita neh. Kelas LE 4000 aku. English for Academic Purpose yang aku add manual dan yang dapat seleas masa add drop serta yang menyebabkan aku terpaksa buat pilihan. 

Cerita bermula bila aku dapt section 45 untuk eap. Aku pon pergi ke kelas di Kuliyyah Engine. Aduh. Problem! Sesat kot! Then dah jumpa kelas aku tengok ramai gila ok dalam kelas. Tak kisah lah. Layan je. Mula- mula lecturer lain. Then lecturer lain pulak yang msuk. Fine! Aku oke je lagi. Tibe-tiba lecturer tuh bebel2 tanya section berapa dan nape ramai sangat. Manalah kami tau! Kami pon datang sebab tengok dalam confirmation slip oke.

Then, next class nye aku pergi lagi dia bising-bising cerita siap kira-kira yang kelas tak sepatutnya ramai dan workload keje dia. Lecturer tuh baik. Tapi siyan jugak kat dia. Mana aku tau. Keje Celpad kot. Oka tak kisah. But kami seperti di anak tirikan. Aku bukan bawang putih. hehehe.

Tapi akhirnya hari ni, semalam teah meset aku cakap kelas tukar venue. Aku check confirmation slip. Yes tukar venue. Tak perlu sempit2 dah.  Tapi kelas di law. Kena kejar2 bus.! tak perlah janji kelas oke selepas aku pergi tadi!


Itu cerita tiga minggu dan minggu ketiga. Sekarang dah 3rd week tapi aku penat macamlah week 8. Adoyy!!

 

2 comments:

wanie said...

ohh jd drop sbject ea..hehhee..xpe2..okayy saje..nnt stress plak bwk 7 sbjct kan..yeahhhh! smoga brjaya :)

AKU CHUN said...

yup!mula mmg egt nk proceed je.tp pikir2 semjula plus malas bangun awal. baik drop. hehehe. thanx!~