Chun!

29 August 2010

IFTAR..budak-budak sekolah.

Alhamdulillah. Tadi aku dan sahabat-sahabat sekolah ada buat iftar di UIAM. Kami sangat gembira. Ye lah. lama jugak lah kot tak jumpa kan. Kami sangat happy. Ramai jugak lah yg dtg. Biar gambar menceritakan..


Inilah kami semua. Iftar tadi.

Spot perbezaan dgn yg atas.
Answer : Aku lagi chun.

Kami lagi. Memang suka bergambar kan.

Ada sesiapa tertanya2 tak. Mana jejaka? hehehe..
Di sini..


3 kerat je yang muncul.

Kami memulakan dengan iftar :



Kadang-kadang semua org tau kegunaan aku dalam majlis :


Dan majlis berbuka kami berakhir dgn BERGAMBAR :

Macam cover album tak. I loike.



Alhamdulillah. Majlis Iftar kami berjalan dengan baik. Saya gembira dan sayang korang!!

No comments: