05 August 2010

Boleh tak aku nak jadi sombong?

Status terakhir aku di facebook

Ha! ambik kau. Sebesar-besarnya aku letak gambar menunujkkan status aku di facebook yang berbunyi begini.


Apekah? Kenapakah? Bagaimanakah? tiba-tiba aku buat status macam tuh. hahaha. Saja je. Kurang-kurang dapat gak respon dari kawan-kawan yang rajin memberi respon.

Respon dari kawan-kawan.

  Motif? hahaha. Entahlah. Sekarang tiba-tiba rasa nak menyombong je. Buat hal sendiri. Entahlah. Aku rasa selama neh aku tak sombong tapi orang bukan kisah pon. Siap cakap aku sombong ag. Tahu le aku neh muka terlebey sombong plus garangkan. Dont judge aku dari muka aku. Muka je ganas tapi aku tak sombong ok. 

So kesimpulan yang aku ambik aku nak jadi sombonglah, cam best je. hahaha. Ampun, Ampun. Dah bosan kot dengan manusia yang macam-macam. Orang baik ditindas *ade ke orang tindas aku* *baik ke aku* ..hahaha.. Taklah bukan tuh maksud aku. tapi entah ar. Sekarang rasa macam nak jadi orang yang tak de perasaan. Dah malas nak jaga hati orang. Nak buat hal sendiri je. huhuhu.

Ape ar aku neh. Dah lah lama tak update blog Update2 je tiba-tiba emo. Ana! jangan macam neh. Tak baik. Jom jadi budak baik jom! jom.
Biarlah orang buat jahat kat kita. Janji kita tak buat jahat kat orang. InsyaALLAH akan ada hikmahnya. Kalau Bukan sekarang, mungkin nanti.

7 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

boleh nak jadi sombong tapi mesti 'hot'.ok aku budak sombong skrg! wakakakaka

AKU CHUN said...

ahhaha. apekah nk hot2. pentingkah? hehehe. taknak2. nak jadi sombong n invisible. ooyeah!

HaN WarreN said...

kadang2 kita kena sombong skit supaya org x main2kan kita...tapi yang takutnya kalo kita jadi bodoh sombong heheh...

AKU CHUN said...

hahaha..insyaALLAH bukan bodoh sombong. cuma rasa nak menyombong. hehehe..

Mar said...

nk tnya n mnx tunjuk ajar cm mna nk
copy laman web yg kita nk,..contoh cm dalm entri nie copy page facebook,.cmna ea??

AKU CHUN said...

owh.kalau sy.print screen je.then paste kat paint dan save. itu je. lain2 if ada cara tak tahu lah.huhuhu..

the Jackal said...

yeay...!!