09 June 2010

Kerana Komunikasi Perniagaan..

Bosan je kan baca tajuk..tetapi ni leh yang aku dah lama simpan nk cerita..Benda yang menyebabkan aku sibuk berhari2..25 jam sehari aku bertungkus lumus siapkan bende neh..dan alhamdulillah hari isnin da siap present..

4 June 2010..
Kami bermula bertungkus lumus menyiapkan bahan2 untuk presentation..Mula-mula takde idea..Then aku dpt idea pasal kotak..selepas itulah kami terus menerus membuat design, kotak, dan semua yang terlibat.. Ok! sampai pukul 2 pg kami di surau aminah siapkan..Alhamdulillah selesai..dan ini hasilnye...

Nama Syarikat
AIXY SEPAKAT SDN. BHD.


Nama Produk dan pic yang berjaya di edit aku..ooyeah..
Walaupun aku tau huduh di mata orang lain..tapi bagi aku yang tak pro sudah terbaik..weee~~


Mula melihat acuan yg telah aku siapkan..ooyeah!
mula melukis..ooyeah!!
sedang focus mendesign~~

05 June 2010
Hari ni Birthday yaa..Siyan dia sibuk buat keje BM..Yaa jgn sedey ek..Sorry tak dapat nk celebrate birthday yaa..Happy Birthday Yaa!! Doakan Yaa Happy n Bahagia selalu...Hari ni kami sibuk menambah sikit ape yang patut..kotak pon dah siap dan kami bincang2 nk present macam mana...oh sgt penat.!!


06 June 2010
Hari ni shooting lak..Mintak tolong Amal n Syitah jadi model..Mereka sporting.. Terima Kasih Kawan2..Ingat nak upload iklan yang kami buat..tapi tak pandai nk upload video..Iklan kami simple je..record pon guna handphone he..tapi kami berpuas hati..Sepnuhnya hasil kerja kami sendiri..sunok!! hehehe...

Wah!! esok dah nak present...berdebar2 jantung ku..ah ah ah..hahaha...gila arr weyh..biasa present dalam English sekarang nk kena cakap BM..aduhh...risau sangat2..kami practis malam tu..hehehe..sampai dekat pukul 1 gaklah..sbb sok present pukul 11pg 2nd group..

Walaupun aku bukan duta juga bukan pengguna Losyen Humaira..
Tapi sebagai eksekutif pemasaran..
Sini Aku promote..hehehe..

07 June 2010
Hari Presentation..Sangat taku nk present lam BM bukan ape banyak sebutan kena lain 'produk' adouu...Seram sejuk dah ni..Siapkan print kertas konsep..Praktis sekali..risau...

Sampai jugak time kami..Aduhh..teknikal problem..iklan tak dengar..sangat sedih..tp tak per..mari teruskan..
Lupa pulak..ni watak2 kami...

Aku : Eksekutif Pemasaran di Pameran Industri Halal
Ila : Wartawan
Yaa : Pengacara rancangan Kenali Produk Halal
Xue : Pengrah Urusan Aixy Sepakat Sdn. Bhd.
Pelakon tambahan :
Ama : Duta produk
Shadatol : Iklan
Syitah : Iklan

Kami pon present punya present akhir nye semua selesai..
Alhamdulillah...Aku present Dengan Baik cuma ada sikit tershashul..hehehe..Aku tak tipu ada bukti..hahaha..
hahaha...Hambek kau teah..walaupun itu hanyalah penipuan semata-mata...tapi aku tak kira nk tunjuk gak kat sini..weee~~

Alhamdulillah BM da selesai tinggal study final je..hehehe..


NOTA:NOTA:NOTA:NOTA
:::::Penangan BM..Aku pegi tengok Lagenda Budak Setan petang tuh :::::


No comments: