Chun!

23 June 2010

Orang memang selalu berkata-kata..

Kutuk! Hina! Busuk! Keji! hahaha..semua tuh kerja orang. orang je yang selalu berkata-kata mengkutuk-kutuk mengkeji-keji oh~hina !! hahaha. semua kerja orang setakat aku tau ar. Sebab walaupun kucing tak suka aku atau ikan dalam akuarium tak suka aku tak ada lah pulak diorang kutuk-kutuk..Justeru(word paling banyak aku guna dalam esei), orang juga selalu berkata-kata..ooyeah!

Otak nga pikir kata-kata orang banyak nk cakap tapi jaga hati pihak yang terlibat. So mari mennormalkan ayat..ooyeah!!


6 comments:

yoro okino said...

ko wat xthu jer laa

Aku Chun said...

hahaha..sedang wat tak tahu arr neh..

the Jackal said...

S.E.T.U.J.U..

ahha..anda telah memberi ilham kepada saya untuk mengkritik perihal orang laen..bleh ke macam tue..

bleh la kot..!!


~~

Aku Chun said...

kah kah kah..
terbaek arr bro!

the Jackal said...

nanti bila dah siap sila jangan segan silu untuk tinggalkan jejak tapak kaki anda..trimas~

Aku Chun said...

hahaha...wokeyh!