Chun!

22 June 2010

Sayang Abah...

tiba-tiba..Father's Day dah lepas..tapi baru nak tulis sayang abah..Mula-mula nak tulis ari tuh..tapi tak pe lah..hari-hari pon sayang abah..hehehe..

Biarlah semua orang nak tulis sayang kekasih tapi nak tunggu tulis pasai mak abah ade lah sekali kan..tulis pasai kekasih..hamboii setiap hari..ek eh..nape aku gedix tulis kekasih..tulis bf sudah..hahaha..biar2 aku suka...lawak geli pon ade..wee~

Berbalik pada perbincangan kita sebentar tadi..oh~abah..

Abah..Hero aku dari kecik. Dari kecik memang mak cerita aku memang selalu dgn abah.. ape2 je abah. semua abah..maklum lah anak sulung kan..hehehe..tapi itu cerita aku tak ingat..bak kata amirul.."aku tak nampak ag" hahaha..

Bila dah besar aku ingat, bila balik kampung selalu ikut abah pergi menjala ikan, pergi memancing, pergi ape lagi..Aku ikut..tapi penakut..bising je membebel..hahaha..nak buat macam mana..anak abah memang bising..hehehe..

Dari kecik abah memang idol aku ok..dia lah ajar aku sampai dari mula kenal alif, ba , ta sampai lah aku tamat quran..abah lah tok guru aku..tambahan mak gn aki..

Abah dulu garang..Tegas dalam didik kami adik beradik..setakat kena rotan sbb kacau n gaduh dgn adik2 itu aku dah biasa..aku kan mafia!hahaha..Belum campur kena tidur luar rumah sebab aku lupa..kena rotan sbb mals ngajilah...macam2 lagi..tapi aku syukur sebab cara abah lah aku baik2 je skrg..heeheh~~

Ehmm..kalau dipikir nak cerita pasai abah..memang tak habis..huhuhu..

ABAH..Abahlah yang terbaik..MAK juga yang terbaik...
Ana sangat sayang abah dan mak..
Ana sentiasa doakan abah dan mak..

No comments: