Chun!

29 June 2010

Niat Lain, Buat Lain | tak pe ke?

Otak berfikir,
Mata melihat,
Telinga mendengar,
Jari menaip,
Hidung menghidu,
Kaki mensila.

Baiklah. Aku tak tau ape nak jadi dengan aku sekarang. Intro aku mesti je macam di atas ada je ape aku nak tulis. Berbalik pada tajuk aku. Agak-agak tak beragaklah kan, ape lah aku nk bebelkan, carutkan, karutkan tentang tajuk aku. hahaha. Aku tau aku suka bebel kosong. ok. STOP. Nanti aku start taip kosong sampai 3-4 paragraph. wee~

Ehm. Oke-oke. Ana.  Sebenarnya aku berniat nak buat sesuatu, tapi kalau aku niat lain then aku buat lain tak pe ke? Tapi niat aku baik-baik sayang je. Hehehe. Apekah niat aku sebenarnya? Hahaha. Mesti tak ada orang nak pikirkan. ye lah. Apehal aku tiba-tiba nak berfiikir dan berniat lebih-lebih kan.keh keh keh..

Pertama, niat aku nak kurus tapi aku makan dengan banyak. Cuti-cuti neh duduk rumah aku menternak lemak je. Kalau lemak aku neh boleh jual RM5 sekilo aku dah kaya dah. hahaha. Gila ah. Aku duduk rumah neh. Lagi-lagi mak aku ngajar petang. Pagi aku breakfast bersama mak aku. Breakfast aku bukan oat macam abah aku. Tapi aku melantak nasi lemak, nasi kerabu, nasi dagang, mee goreng, bihun goreng dan paling ringan aku cicah roti dengan kopi radix. hahaha.

Kedua dan terakhir buat entry ni, aku sebenarnye berniat nak tulis sesuatu tentang satu artikel yang aku baca dan aku rasa menarik tapi, aku dah tak jumpa artikel tuh. So aku tulis ar melalu begini. *ampun* hehehe.. Betul aku tak tipu, aku kan bercuti, bila duduk kat rumah neh, aku yang tak suka membaca berjaya membaca novel, bukan sahaja harry potter tapi habis novel2 adik2 aku aku baca. *tahniah*..So aku terbaca ar satu mag neh, then jumpa artikel yang menarik untuk aku bebelkan. Tapi aku dh tak jumpa mag tuh bila aku nk bebel.hahaha..

Ha! Kan tengok lihat aku dah cakap banyak-banyak. haii.. kalau tak cakap banyak memang bukan ana ar!

Lupa lak sebenarnye kat atas intro tadi aku nak tulis lain. Tapi aku takut orang baca orang kutuk aku. So aku tulis ar sopan-sopan. awww~~

Otak Tepu,
Mata mengantuk,
Mulut mengunyah,
Jari mengorek hidung
Tangan menampar nyamuk,
Kaki menyepak.

Setelah aku tapis-tapis ape yang ada dalam otak aku, di atas adalah keputusan yang aku dapat. Ooyeah!!

NOTA:NOTA:NOTA:NOTA:
::::: Alhamdulillah, segalanya masih sempurna ::::: 

4 comments:

Dyna Yvonne said...

hehe...wa salu jek niat len tulis len..
ahahha..ape ade kesah kan...

hye..salam kenal~
^_*

echah mashuri said...

huhuh...xperk2....
asal kite hepi.wink2

Aku Chun said...

Dyna Yvonne : hahaha..biasalah otakkan suka wat kte berfikir..hahaha..yup..salam kenal juga..

echah mashuri : ooyeah!! hepi..hepi.. \(^^)/

Fay Nana (Cik Fana) said...

menternak lemak itu selalu saya buta. -_-