27 May 2010

Bukan tak nak.tapi..............

Susah nak cakap ape yang aku nak sampaikan. bukan aku tak nak tapi atas sebab2 yang belum dinyatakan aku tak dapat untuk berbuat demikian. Penat tahu tak.Bukan senang. Susah giler sangat teramat.

ANA STOP!! mengarut je...

Sudah2..mengarut je..Merujuk kepada perkara di atas. Saya ingin menjelaskan di sini bahawa saya bukan taknak menupdate blog atau menaip di sini tetapi saya sangat tidak ada apa yang menarik dalam hidup untuk diceritakan kepada encik blog. Ampunkan beta wahai blog..

Semakin hari, semakin pendek entri2 aku di blog. Adakah aku sudah boleh mendiamkan diri dan tidak membebel lagi.. oh~tahniah!

tapi itu semua hanyalah mimpi. Nightmare anda datang lagi~~ (macam iklan tora) oh~suka!
Okaiii..Berbalik kepada perbincangan kita tadi. Serius ar sejak kebelakangan neh hidup aku sangat bosan okayy.. tak ada ape  yang menarik sangat tak tertarik mmg kebabom ah. kesiankan..

Hidup yang sangat bosan. Setiap hari bangun pagi ke kelas. Kelas pulak 8-10 pagi dan 11-1 setiap hari. Itu pon da nampak kekosOngan sudah di isi. Antare pukul 10-11 aku akan mencemar duli ke cafe. makan alone. huhuhu. memang sangat bosan ok. lagi 2 weeks hidupku yang bosan. sabar ana sabar~

balik petang tu konpem mata aku sangat mengantuk. So aku isikan dgn tidur. If tidak aku online. Itu je lah sampai ke esok pagi. Oh~hampeh!

Aku rasa hidup aku lah yang sangat bosan. Nasib baik ada encik blog aku nak cerita. Neh kalau ada orang baca neh pon mesti dia pon bosan dgn hidup aku sekarang. Tader kehidupan lah!

2 comments:

♥ KyRa CrysTal PinK ♥ said...

ana..tunggu bukak sem 1 nanti, ceria balik la..
skrng short sem memang boring... yon pun sama..hehe

AKU CHUN said...

hahaha.itulah short sem tak ada ape nk tulis.buat bende yg sama je.hahaha.long sem baru kasi gegar.hehehe..